De la enumerarea unor idei pe o foaie de hârtie pana la testarea produsului final, 3 femei ne dezvăluie diferite stadii ale creării unui ser antirid.
#1 Crearea conceptului pentru un nou produs: Florence
“Fiind managerul diviziei de Cosmetică Activă, eu și echipa mea concepem și creăm noi produse pentru Vichy în colaborare cu echipele de marketing. Ne concentrăm pe inovație, fie că este vorba despre ingrediente active, fie despre textura sau aspectele senzoriale ale produsului. Ceea ce probabil consumatorii nu știu, este faptul că pentru a lansa un nou produs, investim între 2 și 6 ani de muncă în dezvoltarea lui! Job-ul meu este atât intelectual, în sensul că trebuie să ne gândim și să venim cu cele mai bune asocieri de ingrediente și tehnologie, cât și creativ. Începem cu un stadiu teoretic în care facem brainstorming, venim cu idei și cu sugestii de a le pune în practică: problema de îngrijire a pielii vizată, combinații de ingrediente, tehnologie, textură, etc. Apoi discutam cu echipele de marketing înainte să ne îndreptam atenția spre știința care stă în spatele produsului. Provocarea care apare în procesul de dezvoltare a unui produs este de a găsi echilibrul potrivit intre ceva frumos cu o formulă eficientă, un parfum plăcut și o textură încântătoare – fără a compromite performanța produsului. Iar acest lucru presupune peste 150 de propuneri de formule diferite înainte de a o găsi pe cea potrivită!”
#2 A gasi cea mai buna formula si cele mai bune ingredient active prin cercetare: Sophie
“Sunt manager de laborator al brandului Vichy, responsabilă de cercetare dedicată exclusiv îngrijirii Vichy. Când vine vorba despre crearea unui nou produs, prioritatea noastră principală este de a ne asigura de siguranța formulei, deoarece produsele Vichy sunt dezvoltate pentru pielea sensibila. Trebuie sa ne gândim apoi cum sa creăm o formulă care include ingrediente active a căror eficacitate este dovedită, precum Ramnoza, și sa combinăm aceste ingrediente pentru a crea o textură și o senzație plăcuta la fiecare aplicare. Evoluțiile în tehnologie de-a lungul carierei mele au fost impresionante. Ne aflăm în fața computerizării analizei dezvoltării ridurilor.
#3 Optimizarea produselor pentru eficienta: Nathalie
“Munca mea include organizarea tuturor testelor (clinice și cu ajutorul consumatorilor) care sprijină reputația Vichy și dovedesc eficiența produselor. Sunt în contact permanent cu echipele de cercetare, marketing și legislative. Acest rol este foarte important pentru Vichy, având în vedere că toate produsele noastre sunt destinate tipurilor de piele sensibilă. Job-ul meu este sa mă asigur că echilibrul dintre plăcerea de folosi produsul și eficiența acestuia este recunoscut de dermatologi și de consumatorii noștri!”